מהפכת האנרגיה הירוקה בתחומי חיינו

העולם עובר מהפך לשימוש באנרגיה ירוקה. אחת הדרכים היא ניצול אנרגית השמש לטובת ייצור חשמל. המשיכו לקרוא על הדרכים לשימוש באנרגיה מהטבע.
תוכן עניינים

העולם עובר בשנים האחרונות מהפך אמיתי עם המעבר לאופציה של אנרגיה ירוקה. המגמה היא לנצל את איתני הטבע לצורך האנרגיה וכך לא יהיה צורך ברכישת אנרגיה יקרה כמו החשמל. אחת הדרכים הדומיננטיות בנושא זה שהתפתחה מאד לאחרונה היא ניצול אנרגית השמש לטובת ייצור חשמל. ישראל היא בעלת אקלים ים תיכוני ולכן ברוב ימות השנה השמש יוקדת בחוזקה. המטרה של אנרגיה ירוקה היא להמיר את אור השמש לחשמל וכך לחסוך באופן דרסטי את ההוצאות האישיות והמשפחתיות.

תחום נוסף שגם בו יש דהירה לניצול של אנרגיה ירוקה. היא הנסיעה ברכבים חשמליים במקום ברכבים אשר נעים באמצעות בנזין. המגמה של בעלי הרכבים היא למכור את הרכבים שלהם ולרכוש במקומם רכבים חשמליים. שהם אומנם יקרים יותר אך כאשר מבצעים תחשיב פיננסי לאורך כמה שנים, התחזוקה החודשית היא נמוכה באופן דרסטי. לכן הנהגים בוחנים כמה דגמים של מכוניות שמיובאות ארצה, מזמינים גם עמדת טעינה לרכב חשמלי. ומחכים בקוצר רוח הן לרכב החדש והן להתקנה של עמדת הטעינה. כדי שהחיים יהיו הרבה יותר פשוטים ולא יהיה צורך לרכוש דלק שהוא כל כך יקר. השימוש ברכבים חשמליים הוא נוח, זול ומסייע לשמירה על איכות הסביבה.

איך עוברים לאופציה של אנרגיה ירוקה 

מערכת סולארית על הגג היא אפשרות מעולה לקליטת אנרגית השמש. והפיכתה הן לאנרגיה שמתאימה לצרכים האישיים. כמו לדוגמה חימום המים בדוד השמש הביתי או של הבניין המשותף, כך שיהיו בו תמיד מים חמים עבור המקלחות ושטיפת הכלים. מעבר לצריכה הביתית, מערכת סולארית שמותקת על גג רעפים או על גג שטוח מאפשרת מכירת אנרגיה זו לחברת החשמל וקבלת תשלום. 

התקנת מערכת על הגג

לפרויקט זה יש כמה שלבים. בתחילת הדרך בוחנים את כמות החשמל שאפשר לייצר מגג ספציפי וזאת לאור המיקום שלו והזווית בה ממוקם הגג מול קרני השמש. השלב השני הוא תכנון של השטח, אם יש אפשרות להציב על גג זה לוחות סולאריים הפועלים באמצעות אנרגיה ירוקה פוטו וולטאית.

כדי להבין את אופן הפעולה ואת אופן הצבת הלוחות על הגג מכינים הדמיה אשר באמצעותה קל להבין את הנראות החדשה של הגג על כל השטח שלו. לאחר ההתקנה של הלוחות על ידי אנשי מקצוע מיומנים מאד בתחום זה, מתקינים גם את המונה ובדרך זו יקבל הלקוח בכל חודש תשלום עבור האנרגיה שצבר. מעבר לכך הצריכה הביתית שלו תשולם בקיזוז מחשבון החשמל שלו כך שהוא לא ישלם יותר כספים לחברת החשמל. 

בדרך זו הלקוחות יוצרים לעצמם חיסכון בתשלומים והכנסה פאסיבית חודשיות על ידי השקעה נבונה ברכישת המערכות הסולאריות המודרניות על הגג. 

מתקדמים עם הטכנולוגיות קדימה 

יש אופציות רבות של אנרגיה ירוקה ואחרי המערכות הסולאריות והרכבים החשמליים, הישראלים מסתכלים קדימה ומחפשים את המוצר המתקדם הבא כדי להצטרף למיזמים מסקרנים שבעזרתם הוא גם יחסוך כסף וגם ייהנה מהכנסות פאסיביות שהן כה חשובות ביוקר המחייה הקיים בישראל. 

מחיר מערכת סולארית
כיצד מהפכת האנרגיה הירוקה משפיעה על ענף הנדל"ן?
אחת הדרכים העיקריות שבהן אנרגיה ירוקה משפיעה על תעשיית הנדל"ן היא באמצעות התקנת פאנלים סולאריים. פאנלים סולאריים הם דרך מצוינת לייצר אנרגיה מתחדשת ולהפחית
חידושים בתחום הנדל"ן והאנרגיה הירוקה
העולם מתקדם לעבר עתיד שונה ומבוסס טכנולוגיות מתקדמות יותר ותחום הנדל"ן אינו יוצא דופן, לכן יזמי נדל"ן ובעלי נכסים מחפשים דרכים לשלב פתרונות אנרגיה
התחדשות עירונית סולארית
התחדשות עירונית סולארית היא דרך חדשנית להשתמש באנרגיה סולארית כדי להחיות ערים וליצור עתיד ירוק ובר קיימא יותר.
מאמרים נוספים בקטגורית