הביקוש הרב להתקנת מערכות סולאריות על גגות בניינים כיום

תוכן עניינים

בשנים האחרונות אי אפשר שלא לשים לב לשיח הציבורי הקיים בכל הנוגע לייצור חשמל בדרכים חלופיות וידידותיות יותר לסביבה. אחת הדרכים הנפוצות והפופולריות ביותר היא כמובן התקנת לוחות סולאריים על הגג של בניינים או מבנים שונים. הלוחות מותקנים כשהם פונים לצד דרום והם קולטים את אור השמש.

בעזרת מערכת סולארית מתקדמת אור השמש מתורגם לחשמל. ומי שמחובר ללוחות הסולאריים בהחלט יכול להסתמך על החשמל שמיוצר. וכך לא לעשות שימוש בחשמל של חברת החשמל המרכזית במדינה. ישנם מקרים שבהם אותו צרכן ויצרן חשמל יכול גם לספק חשמל לאזור נרחב סביב המקום שבו מותקנים הלוחות, מה שמוריד מהעומס של חברת החשמל ויכול גם להוליד עבורו הכנסה צדדית לא פעוטה.

אז מה כדאי לדעת על תחום מרתק זה?

התקנת לוחות סולאריים

עד כה אפשר היה לראות התקנה של לוחות סולאריים בעיקר על הגגות של מבני תעשייה או חקלאות – רפתות, גגות של מפעלים או מתקנים תעשייתיים ועוד. לאחרונה החל שיח בנוגע להתקנת לוחות אלה גם על הגגות של בנייני מגורים. היתרונות בהחלט ברורים ואם את הבניין מנהלת חברת אחזקות מבנים ייתכן ויהיה קל יותר להציע לנציגים שלה את האפשרות של התקנת הלוחות.

במידה ומדובר בגג רחב ידיים בהחלט ייתכן שיהיה כדאי להתקין עליו פאנלים סולאריים שייצרו חשמל עבור הדיירים וכך יפחיתו עבורם את התשלום לחברת החשמל מדי חודש. כיום מאד נפוץ לנהל בניינים ו-ועדי בתים על ידי חברה שנציג שלה עוסק בכל מה שקשור לבניין עצמו ולשטחים המשותפים ולכן אותו נציג יהיה גם הכתובת לפנות אליו בכל מה שקשור להצעה או לבחינה מעמיקה של האפשרות להתקין לוחות סולאריים על גג הבניין.

שייצרו חשמל עבור הדיירים וכך יפחיתו עבורם את התשלום לחברת החשמל מדי חודש. כיום מאד נפוץ לנהל בניינים ו-ועדי בתים על ידי חברה שנציג שלה עוסק בכל מה שקשור לבניין עצמו ולשטחים המשותפים ולכן אותו נציג יהיה גם הכתובת לפנות אליו בכל מה שקשור להצעה או לבחינה מעמיקה של האפשרות להתקין לוחות סולאריים על גג הבניין.

התקנת לוחות סולאריים – תחום שהולך וגדל

עם הזמן והעלייה בפופולריות של התקנת לוחות סולאריים. אפשר יהיה לראות יותר ויותר לקוחות פרטיים שתחום זה עונה על הקריטריונים עבורם. והם יכולים לעמוד בעלות של התקנת הלוחות. חשוב לדעת שההתקנה אינה זולה. כך שלוקח מעט זמן עד שמקזזים את העלות ומתחילים להרגיש את החסכון בתשלום עבור השימוש בחשמל.

יחד עם זאת, אט אט תחום זה הופך להיות נגיש יותר ויותר. ואם בעבר הוא היה מתאים אך ורק ללקוחות שיכולים לבצע התקנה של לוחות סולאריים על פני שטח עצום, של כמה קילומטרים ריבועיים. הרי שכיום זה כבר לא כך. ובהחלט אפשר לבצע את ההתקנה גם בשטחים הרבה יותר קטנים. ומכאן ההתאמה של אפשרות זו גם ללקוחות פרטיים ויחידים. עם הזמן צפוי לגלות דרכים נוספות לחסוך בכספים, מה שיבטיח שעוד ועוד לקוחות יצטרפו למתקיני הלוחות.

מערכת סולארית sun4u
התקדמו עכשיו לאנרגיה ירוקה רק עם המומחים – 077-729-6671
איך עובדת מערכת חימום סולארית?
מערכת חימום סולארית רותמת אנרגייה מהשמש באמצעות פנלים סולריים שהממירים את אור השמש לחום ולחשמל.
הכנת הגג לקראת התקנת מערכות סולאריות
במאמר זה, נדון במספר צעדים עיקריים להכנת הגג לקראת התקנת מערכות סולאריות.
אילו פעולות תחזוקה יש לבצע במערכת של פאנלים סולאריים?
רבים לא יודעים מהן פעולות התחזוקה שיש לבצע במערכת סולארית. במאמר הבא נרחיב על הנושא הזה – ניקיון, תחזוקה שוטפת ועוד… המשיכו לקרוא
מאמרים נוספים בקטגורית