פאנלים סולאריים בישראל

מדינת ישראל נחשבת בעיני רבים לבירת ההייטק של העולם. אין עוררין על כך! אך תחום האנרגיה הירוקה לא מהראויים לשבח ביחס לעולם המודרני. עד שנת 2030 ישראל מתכננת להגיע ל 30% אנרגיה ירוקה.
תוכן עניינים

ישראל היא אכן מדינה מתקדמת מאוד מבחינה טכנולוגית, וזה בא לידי ביטוי באספקטים רבים. כולל התמיכה שמספקת המדינה ליצרני אנרגיה ירוקה ועידוד השימוש בפאנלים סולאריים בישראל. ישראל היום מבינה שהיא חייבת להתקדם בנושא האנרגיה הירוקה. ואף להדביק את הפער שיש בנינו לבין שאר העולם המודרני.

ישראל מתכננת להגיע למצב ש 30% מהאנרגיה שהיא מייצרת ומשתמש, שתהיה ירוקה.

אף שתחום הפאנלים הסולאריים בארץ הוא עדיין לא מפותח דיה. התקנת מערכות סולאריות היא עניין שהפך נגיש מאוד בשנים האחרונות. וברגע שאנשים יבינו את היתרונות שלו, אנו נראה הרבה מאוד מערכות סולאריות המותקנות הן על גגות של בתים פרטיים. הן על בנייני מגורים והן במתחמים מסחריים.

פאנלים סולאריים בישראל – נושא שזוכה לתמיכת המדינה

הנושא של פאנלים סולאריים בישראל מקבל דחיפה על ידי הרשויות, אך לא דחיפה מספקת. יש שיגידו שהחוסר בשיווק אגרסיבי יותר מגיע בגלל הפגיעה המסתמנת במונופול של חברת החשמל. אך בסופו של דבר, יש עידוד רשמי להתקנה של מערכת סולארית בכל מקום שניתן.

מערכת סולארית מסחרית
מערכת סולארית מסחרית על גג איסכורית בחווה בשומרון

היתרון הכי גדול של מערכת סולארית הוא היתרון הכלכלי!

בנוסף, היתרון הנוסף הוא שמירה על איכות הסביבה. דבר שהוא תמיד מתקבל בברכה לאור ההתחממות הגלובלית והזיהום הגבוה בערים השונות.

מערכת סולארית ככלי כלכלי

הפן הכלכלי של פאנלים סולאריים בישראל הוא חשוב מאוד, ויש להבין אותו. ראשית, החיסכון הגדול מגיע מכך שאנשים מייצרים את האנרגיה של עצמם. ויכולים להשתמש בה לשימושים הביתיים השונים, כולל מכשירי החשמל.

כך, הם חוסכים כמה מאות או אלפי שקלים בחודש. במה שמהווה תשואה נהדרת ביחס להשקעות אחרות. מערכות סולאריות מהוות השקעה, וכך יש להתייחס אליהם. ההשקעה הראשונית היא גדולה יחסית, אך אם נשווה זאת להשקעה ולתשואה בנדל"ן. נגלה שההשקעה במערכת סולארית היא פשוט כדאית יותר.

למידע נוסף על החזר ההשקעה קראו את הכתבה – החזר השקעה פאנלים סולאריים.

דחיפת הממשלה להתקנת מערכת סולארית בישראל

בנוסף לחסכון הנוצר מיצירת אנרגיה ביתית. הדחיפה הגדולה מהרשויות מגיעה בצורת הטבות וזיכויים עבור אנשים שמעבירים חלק מהתוצר לתשתיות הממשלתיות.

לרוב, הממשלה חותמת הסכמים תקופתיים עם אותם אנשים, שמייצרים יותר אנרגיה ממה שהם צורכים. וזוהי עוד דרך להרוויח מהמערכות הסולאריות. פאנלים סולאריים בישראל יצליחו רק אם אנשים יצליחו להבין את היתרונות השונים.

פאנלים סולאריים בישראל
פאנלים סולאריים ברקע של צפון ישראל

רווח נקי גם במובן הסביבתי

אחד האספקטים החשובים ביותר של פאנלים סולאריים בישראל הוא ההשלכות הסביבתיות. ההתחממות הגלובלית מכה בעוצמה ואנשים צריכים להבין שיש לשנות תפיסה ולעבור למקורות אנרגיה פחות מזהמים. מערכת סולארית היא מערכת ירוקה שמייצרת אנרגיה בצורה נקייה יותר.

לכן, תחום ההסברה צריך להיות יותר אינטנסיבי כדי להבהיר לאנשים את החשיבות. מערכת סולארית טובה אשר מותקנת בצורה איכותית יכולה להניב תשואה משמעותית מדי שנה, ולעשות עבודה נקייה שתטיב עם כל הסביבה שלה.

מה חשוב לדעת על התקנה של פאנלים סולאריים בישראל

ההתקנה של מערכת סולארית צריכה להיעשות בצורה נכונה ועל פי סדר מסוים. כך למשל, יש משמעות בכל מערכת לכיווני האוויר ולמסלול השמש. יש להניח את הפאנלים בצורה נכונה, ובזווית מתאימה, כדי למקסם את ייצור האנרגיה.

הנושא של פאנלים סולאריים בישראל הוא חשוב, מכיוון שיש כמה סוגי פאנלים שמתאימים לאקלים המקומי. יש לבחור את הסוג המתאים, ולעשות את המרב כדי להפיק כמה שיותר אנרגיה מהמערכת.

החשיבות של מערכת סולארית לעתיד של כולנו

החשיבות של התקנת מערכת סולארית בישראל היא גדולה. כמעט כל גג בישראל מאפשר התקנת מערכת סולארית טובה, שיכולה לצמצם בהוצאות החשמל של המבנה החל מן הרגע בו היא מתחילה לעבוד.

פאנלים סולאריים עובדים מצוין גם בבתים פרטיים, גם בבניינים משותפים, גם בבנייני משרדים וגם במוסדות חקלאיים. בסופו של יום ככל שיותר בתי אב ובעלי עסקים בישראל יעברו לשימוש בחשמל ממקורות סולאריים. כך תגדל התועלת המצרפית לכולנו, הן במישור האקולוגי והן במישור הכלכלי.

מעוניינים ללמוד עוד על מערכת סולארית והאופן בו הם יכולים להועיל גם לכם?

צרו קשר בהקדם עם נציגינו בחברת sun4u מערכת סולארית. ותקבלו את מלוא הפרטים בנוסף להצעת מחיר אטרקטיבית ביותר.

אילו פעולות תחזוקה יש לבצע במערכת של פאנלים סולאריים?
רבים לא יודעים מהן פעולות התחזוקה שיש לבצע במערכת סולארית. במאמר הבא נרחיב על הנושא הזה – ניקיון, תחזוקה שוטפת ועוד… המשיכו לקרוא
מדריך התקנת פאנלים סולאריים על הגג
בשנים האחרונות, ניתן לראות שעלתה הפופולאריות בכל הקשור להתקנת פאנלים סולאריים לייצור חשמל. אלה מותקנים על גגות, חניונים, מאגרי מים ושטחים אחרים. כמו כן,
החזר השקעה פאנלים סולאריים
תוך כמה שנים נחזיר את ההשקעה במערכת הסולארית שלנו? במדריך שלפניכם אנו נסביר על החזר השקעה של פאנלים סולאריים, והאם זה כדאי לכם…
מאמרים נוספים בקטגורית