פאנלים סולאריים גמישים

המילה האחרונה בתחום האנרגיה הסולארית היא פאנלים סולאריים גמישים, המשפרים מאוד את היכולת לקלוט את קרני השמש ולהפוך אותן לחשמל לשימוש ביתי או מסחרי.
תוכן עניינים

השיפור הטכנולוגי שנעשה בתחום המערכות הסולאריות בישראל בשנים האחרונות, הוא גדול מאוד. הפאנלים הסולאריים עוברים כל הזמן מקצי שיפורים על מנת להגיע ליכולת ניצול מיטבית. של האנרגיה הסולארית המופקת מקרינת השמש.

על היתרונות הרבים שמציעים פאנלים סולאריים גמישים

אחד ההיבטים החשובים בכל מערכת סולארית הוא פריסת הפאנלים הסולאריים בשטח ההתקנה. לעיתים, בגלל מבנה הגגות השונה מבית לבית. קשה למקם את הלוחות הסולאריים בזווית האופטימלית לקליטת שמש מרבית.

אולם באמצעות מערכת סולארית שכוללת פאנלים אלו. אפשר להגדיל מאוד את הזווית בה מקבלים הקולטנים את קרני השמש. ולמעשה למקסם את היכולת שלהם.

פאנלים אלו מאפשרים ניצולת טובה יותר של אנרגיית השמש

המרת אנרגיית שמש לחשמל באמצעות פאנלים סולאריים גמישים היא יעילה יותר. לאור העובדה שעובי הפאנל המרוסס הוא בסך הכל 1 מיקרון. והמוליך מחומם על ידי השמש, כך שהאלקטרונים יכולים לנוע בכל כיוון נתון.

מערכת סולארית הכוללת פאנלים גמישים היא לרוב יותר אפקטיבית ממערכת סולארית בעלת פאנלים סולאריים קשיחים. זאת בין היתר משום שההספק של הפאנלים האלו הוא גדול יותר. והם אינם דורשים אור שמש מלא כדי לעבוד בצורה טובה. בנוסף, את הפאנלים הגמישים אפשר גם לשנע ממקום למקום.

על סוגי פאנלים סולאריים

עם פאנלים סולאריים גמישים ניידות ונוחות הן שם המשחק

פאנלים גמישים הם למעשה גם פאנלים ניידים. את הפאנלים אפשר לגלגל בבטחה, לאחסן בצורה נוחה, ולהשתמש בהם בשטח.

מערכת סולארית מאולתרת יכולה לספק הרבה מאוד פתרונות עבור אנשים שיוצאים לקמפינג בשטח. ורוצים אנרגיה כדי להפעיל מכשירים שונים, כמו חימום מים, הפעלת מנגלים חשמליים, תאורה ועוד. הפאנלים הללו יכולים בהחלט לתת את הערך המוסף לכל טיול בשטח.

מערכת סולארית חסכונית, איכותית ו… גמישה

המטרה העיקרית של כל מערכת סולארית היא ליצור חיסכון ונוחות ללקוח. מערכת סולארית יוצרת חיסכון בכל שהיא חוסכת את השימוש בחשמל אשר מיוצר בחברת החשמל. ומאפשרת להשתמש באנרגיה המופקת דרך הקולטנים גם בבית.

מעבר לכך, מרבית יצרני האנרגיה מעבירים חלק מהאנרגיה שהם מייצרים לתשתיות הממשלתיות. ומגיעים להסדר תקופתי של זיכויים והטבות. לכן, הכדאיות הכלכלית ברורה מאליה, אך באמצעות פאנלים סולאריים גמישים. יש גם היבט של נוחות, היות והם ניתנים לשימוש גם בתנאי שטח.

העתיד של מערכות סולאריות בישראל

המילה האחרונה בתחום של מערכות סולאריות היא כאמור פאנלים סולאריים גמישים וניידים. מערכת סולארית טובה יודעת לייצר אנרגיה, אך היא אינה צריכה להיות מערכת טיפשה. מותאמת לשטח, ניידת, וכזו שממקסמת את היכולות שלה לייצר אנרגיה בכל מצב.

לקבל יותר אנרגיה צריך להשקיע. ואין כל ספק שבמרבית המערכות שיותקנו בשנים הקרובות יעשה שימוש חלקי או מלא בפאנלים גמישים.

כדי להתקין מערכת זו בצורה יעילה ומקצועית פנו אלנו

מעוניינים במידע נוסף על התקנת מערכת סולארית עם פאנלים גמישים? אנו בחברת sun4u מערכת סולארית מספקים פתרונות אנרגיה סולארית לבתים ולעסקים בפריסה ארצית. נשמח להרכיב עבורכם את המערכת הסולארית האופטימלית לצרכיכם בעלות משתלמת במיוחד. צרו עימנו קשר בהקדם!

אילו פעולות תחזוקה יש לבצע במערכת של פאנלים סולאריים?
רבים לא יודעים מהן פעולות התחזוקה שיש לבצע במערכת סולארית. במאמר הבא נרחיב על הנושא הזה – ניקיון, תחזוקה שוטפת ועוד… המשיכו לקרוא
מדריך התקנת פאנלים סולאריים על הגג
בשנים האחרונות, ניתן לראות שעלתה הפופולאריות בכל הקשור להתקנת פאנלים סולאריים לייצור חשמל. אלה מותקנים על גגות, חניונים, מאגרי מים ושטחים אחרים. כמו כן,
החזר השקעה פאנלים סולאריים
תוך כמה שנים נחזיר את ההשקעה במערכת הסולארית שלנו? במדריך שלפניכם אנו נסביר על החזר השקעה של פאנלים סולאריים, והאם זה כדאי לכם…
מאמרים נוספים בקטגורית