ביטוח פאנלים סולאריים

ביטוח פאנלים סולאריים זה בהחלט בגדר חובה. המערכת הסולארית חשופה להמון נזקים אפשריים. איך לבחור חברת ביטוח? ומה צריך לדעת? הכל בכתבה שלפניכם...
תוכן עניינים

אנשים נוהגים לשמור היטב על הציוד והנכסים שהם קונים. מערכות הגנה מותקנות כיום בכל בית, רכב, ואפילו קורקינט ממונע. האידיאל הוא לשמור על הציוד במקום מוגן כמו כספת או מוסך. אך במקרה של מערכת סולארית צריך לפעול אחרת.

המערכות הסולאריות הן יעילות מאוד וגם פופולריות כיום, אך הן נמצאות על גגות, חשופות לנזקים. מכל מיני סוגים – כולל נזקים טבעיים ואפילו גניבות ונזק פיזי המתבצע על ידי אנשים. לכן, רכישת פוליסת ביטוח פאנלים סולאריים היא מתבקשת.

ביטוח פאנלים סולאריים להגנה על ההשקעה שלכם

הרבה אנשים לא מתקינים מערכות סולאריות מכיוון שהם לא מבינים כמה היתרונות עולים על החסרונות. החסרונות, שחלק מהם קשורים לנזקים סביבתיים, כוללים גם יצירת פחות אנרגיה כשאין שמש.

עם זאת, גם את זה ניתן לפתור עם התקנת סוללת ליתיום-יון מתאימה. כך שלכל בעיה שמביאה איתה מערכת סולארית יש גם פתרון איכותי. רכישת ביטוח פאנלים סולאריים היא דרך להגן על ההשקעה שלכם בצורה הטובה ביותר.

למה חשוב לרכוש ביטוח פאנלים סולאריים?

מערכות סולאריות כאמור מותקנות לרוב על גגות. כאשר מדובר בבית פרטי, המערכת עדיין יחסית מוגנת, וכך גם בעסקים רבים. עם זאת, יש מערכות סולאריות המותקנות על בנייני מגורים. כאשר הגישה לגגות היא נוחה וקלה לכל אחד.

לכן, ביטוח מערכת סולארית היא מתבקשת. פאנלים סולאריים יכולים להיפגע מהרבה מאוד גורמים ולכן. מערכת סולארית טובה חייבת להגיע עם פוליסה מתאימה שתדאג לפצות את בעל המערכת במקרה של נזק.

אילו נזקים מכוסים במסגרת ביטוח פאנלים סולאריים?

הביטוח אמור להגן על המערכת הסולארית שרכשתם ממיטב כספכם בצורה הרמטית. כלומר, לפצות את הלקוח במקרה שהפאנלים ניזוקים או מפסיקים לעבוד.

כאשר גם אחד מהפאנלים לא עובד בצורה תקינה, זה פוגע בצורה משמעותית מאוד ביצירת האנרגיה. דבר שיכול לפגוע גם באנרגיה בה משתמשים בבית. וגם באנרגיה בה מפרישים אל המערכת הממשלתית על מנת לקבל הטבות וזיכויים. ביטוח טוב מכסה הרבה מאוד מהמערכת הסולארית. כולל פאנלים סולאריים מכל הסוגים, ועד לחלקים שבתוך הקולטנים.

למה חשוב להתאים את הביטוח לצרכים הפרטניים?

קניית מערכת סולארית היא די מורכבת, ויש כמה סוגים של פאנלים סולאריים בעלויות שונות. אנשים שמשקיעים רבות במערכות שלהם, צריכים לחשוש יותר מכולם.

התקנה של מערכת ממוצעת תגיע לכמה עשרות אלפי שקלים, בדיוק כמו רכב, וכפי שקונים ביטוח רכב, גם ביטוח פאנלים סולאריים הוא הכרחי וחשוב. פאנלים סולאריים נוטים להינזק, לספוג מכות, ולהתקלקל. לכן כדי להיות רגועים יותר, יש לקנות פוליסה מתאימה ולדאוג להפעיל אותה כאשר ישנו נזק.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

פאנלים סולאריים בישראל

כך תשמרו על המערכת הסולארית שלכם

אנשים רוכשים מערכת סולארית מפני שהם רוצים לייצר חיסכון. אך גם להיות חלק מעולם טוב יותר. החיסכון של מערכות סולאריות מגיע מכך שאנשים יכולים להשתמש באנרגיה שהם מייצרים, ולא לקנות חשמל מחברת החשמל.

בנוסף, המדינה, שמעודדת את המעבר ליצירת אנרגיה בצורה עצמאית. מנסחת לרוב הסכמים עם בעלי המערכות כדי שיזרימו את האנרגיה לתשתיות הממשלתיות, וזאת תמורת הטבות וזיכויים לתקופה מוגבלת. על נכס כזה יש לשמור, ורכישות פוליסת ביטוח פאנלים סולאריים היא מתבקשת.

השקיעו בביטוח לטובת השקט הנפשי שלכם

רכישת ביטוח פאנלים סולאריים היא מתבקשת כאשר רוכשים מערכת סולארית לבית. כאשר מדובר בבית פרטי, העלויות הן גבוהות יחסית. אך כאשר מדובר בבניין מגורים, העלויות הן די נמוכות לכל דייר, ובכל מקרה, זה נותן שקט. פאנלים סולאריים הם מכשירים מאוד עדינים וחייבים להגן עליהם מפני נזקים העלולים להיגרם להם עם הזמן.

מעוניינים במידע נוסף על מערכות סולאריות? אנו בחברת sun4u מערכת סולארית נשמח לייעץ לכם בנושא זה. ובכל נושא הנוגע להתקנת מערכת סולארית לבית או לעסק שלכם. דברו איתנו!

אילו פעולות תחזוקה יש לבצע במערכת של פאנלים סולאריים?
רבים לא יודעים מהן פעולות התחזוקה שיש לבצע במערכת סולארית. במאמר הבא נרחיב על הנושא הזה – ניקיון, תחזוקה שוטפת ועוד… המשיכו לקרוא
מדריך התקנת פאנלים סולאריים על הגג
בשנים האחרונות, ניתן לראות שעלתה הפופולאריות בכל הקשור להתקנת פאנלים סולאריים לייצור חשמל. אלה מותקנים על גגות, חניונים, מאגרי מים ושטחים אחרים. כמו כן,
החזר השקעה פאנלים סולאריים
תוך כמה שנים נחזיר את ההשקעה במערכת הסולארית שלנו? במדריך שלפניכם אנו נסביר על החזר השקעה של פאנלים סולאריים, והאם זה כדאי לכם…
מאמרים נוספים בקטגורית